Od dziecka lubiłam spędzać wolny czas kreatywnie: montując wideo, pracując jako lektor, rysując, pisząc strony internetowe. Z czasem zakochałam się w programowaniu i tworzeniu gier, a IT stało się moją bezpieczną przystanią. Realizując ścieżkę zawodową poznałam pojęcia takie jak: Deadline, Project Managment, User Experience, Team Work i zauważyłam, że mam w sobie to coś, co pozwala mi zarażać ludzi pasją. Dlatego też, postanowiłam podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z innymi, samemu stale pogłębiając rozległe kompetencje.
Ulubiony język
Preferowany silnik
Ukryta pasja
Wrzesień 2023 do teraz
Prowadzący,
prowadzę zajęcia techniczne dla studentów w Międzywydziałowej Katedrze Gier Komputerowych i Rzeczywistości Wirtualnej z Podstaw pracy z silnikami gier.
Maj 2023 do teraz
Redaktor,
tworzę materiały edukacyjne dla uczniów na platformę szkoły w chmurze, gdzie w zespole informatycznym odpowiadam za kurs szkoły ponadpodstawowej.
Grudzień 2022 do teraz
Trener programowania, redaktor
prowadzę zajęcia w grupach od 7 do 18 lat z zakresu pracy w: Scratch, Python, C#, C++, Unity, Tworzenia stron internetowych. Przygotowuję konspekty dla trenerów.
Maj 2020 do teraz
Dydaktyk,
do moich obowiązków należy nauczanie (do matury i zawodu informatyka) uczniów Technikum Kratywnego. Dodatkowo koordynowanie specjalizacji Tworzenie Gier, dokształcanie nauczycieli w strefie cyfrowej, a także organizowanie wydarzeń tematycznych, warsztatów z dziedziny Developmentu i tworzenie oprogramowania ułatwiajacego pracę
Sierpień 2019 -
Maj 2020
Software Tester,
do moich obowiązków należało manualne testowanie produktów IdoSell, tworzenie raportów oraz dokumentacji testowej. W celu zaytomatyzowania swojej pracy korzystałam z narzędzi Katalon oraz Postman
Czerwiec 2018 -
Lipiec 2019
Tester, Developer,
moimi obowiązkami jako testera były manualne testy platformy PatchKit obejmującej: stronę internetową, aplikacje systemowe, konsolowe oraz rozszerzenia do Unity. Tworzyłam również dokumentację testową oraz kliencją, mockupowałam i analizowałam produkty pod względem User Experience. Uczestniczyłam równiez jako Programista UI w projektach Unity oraz Programista C# w testach jednostkowych.
Czerwiec 2017 -
Lipiec 2017
Unity Developer (staż),
jako programista miałam za zadanie w 1.5 miesiąca stworzyć od początku do końca grę w 3 osobowym zespole (programista, grafik, tester/designer), przechodząc przez cały proces developmentu.
Wrzesień 2020 -    
Czerwiec 2021
Studia podyplomowe
Psychologiczno-pedagogiczne i dydaktyczne przygotowanie do zawodu nauczyciela
Wrzesień 2016 - Luty 2020
Inżynier informatyk,
- Specjalizacja: systemy komputerowe i oprogramowanie
- Dyscyplina: Informatyka techniczna i telekomunikacja
Wrzesień 2012 - Lipiec 2016
Technik informatyk,
Kwalifikacje:
- E12 Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych
- E13 Projektowanie lokalnych sieci komputerowych i administrowanie sieciami
- E14 Tworzenie aplikacji internetowych i baz danych oraz administrowanie bazami
Ponad życiem zawodowym podejmuję się wielu aktywności:
Uczestniczyłam w organizowaniu pierwszego i jedynego w województwie zachodniopomorskim eventu typu Game Jam dla twórców gier. Przez kilka edycji udało nam się zebrać rzeszę fanów i stałych uczestników, wciąż oczekujących wznowienia przedsięwzięcia.
Prowadziłam charytatywnie zajęcia z dziedziny programowania i tworzenia gier w myśl zasadzie od studenta dla studenta jako przewodniczący uczelnianego koła tworzenia gier. Organizowałam i nauczałem na warsztatach, dniach inspiracyjnych i kursach.
Tworzę wiele materiałów tutoringowych na swoje kanały Youtube: paulinapat96 oraz No i GIT. Treści traktują o szerokopojętych cyfrowych kompetencjach i wykorzystawniu narzędzi komputerowych w praktyce. Znajduje się tam również sporo materiałów tutoringowych.